//
you're reading...
Geen categorie

Mijn brommerke

Vandaag pakje toegekregen van de USA!  Wat accessoirekes besteld voor op mijn RTke.

Een running light set en een speciale Autoswitch voor mijn verstralers aan te steken.

De running lights zijn al geïnstalleerd.  Nu ziet men mij nog van veel verder afkomen.  Wel iets heel interessants.  Mijn vier knipperlichten branden nu constant op een gedimde intensiteit, en kan mijn knipperlichten ook niet meer vergeten af te zetten.  Na 45 sec knipperen vallen ze vanzelf uit.

Ook de 4 waarschuwingsknipperlichten kan ik nu gemakkellijker opzetten, gewoon tegelijkertijd op de twee drukknoppen duwen.  Er is zelfs een speciaal signaal als ik van rijstrook wil veranderen, een aantal keren vlugger knipperen vooraleer het opnieuw op normale snelheid knippert.

We zullen ons weeral een pak veiliger voelen.  "t Komt erop aan om gezien te worden.  En hoe meer licht erop hoe beter.

Die autoswitch dat zal voor iets later zijn, want dat moet ik eerst eens goed bekijken hoe we die het beste aansluiten.  Je hoort nog van mij als het zover is!

Reacties

Nog geen reacties

Geef een reactie

