//
you're reading...
Algemeen

Mijn Live Spaces verhuist naar WordPress

Windows Live Spaces is stervende!  Vanaf 16 maart 2011 kan je er niet meer op.  Zelfs vanaf 4 januari 2011 kan je niets meer veranderen aan je Live Spaces.  Een samenwerking met WordPress is aangegaan door Microsoft om de blog functionaliteit in Live Spaces over te nemen.  Dus dan hebben we dit maar verhuist.  Daarom ook een ander thema.  Dit thema heb ik wel moeten zoeken want de meest standaard thema’s konden mijn vroegere layout (drie foto’s op een rij) niet aan!!  Is het een vooruitgang? Microsoft zegt van wel… ik weet het nog zo niet.  Het zal weer even wennen worden.  Hopelijk werkt Live Writer ook op een correcte manier met deze service… nog uit te testen.  In ieder geval geef maar commentaar als je je weg niet meer vindt in mijn verhalen.

Reacties

Nog geen reacties

Geef een reactie

